Retourneren

Hoe werkt retourneren?

Bij Zanthe vragen we je eerst een retouraanvraag in te dienen via de website. Daarna kan je verder met het aanmaken van een retourlabel.

  • Login op je account 
  • Ga naar 'bestellingen' en klik op de bestelling die je wilt retourneren. 
  • klik op 'retour aanvragen' en volg de stappen

Retouren kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden aangemeld.

 

Hoe retourlabel aanmaken?

De retourkosten zijn voor de klant, zo houden we onze prijzen eerlijk en toegankelijk. Maak zelf een retourlabel aan bij een koerierdienst naar keuze. De kostprijs van het label hangt af van de koererdienst die jij kiest en betaal je zelf.

TIP: koop een retourlabel met track & trace. Zonder bewijs van verzending worden verloren pakketjes niet terugbetaald.

Ons retouradres:

Tankstation Rijckholt

Brandwegske 4, 6247EH Gronsveld, Nederland

Info@zanthe.com

 

Belangrijk

  • retouren moeten binnen 14 dagen aangemeld worden via het formulier.
  • het item moet ongedragen, ongewassen en met labels zijn
  • retouren zonder aanvraag worden niet verwerkt
  • we verwerken retouren binnen 3–5 werkdagen na ontvangst

Verloren of beschadigde retourzendingen

De klant is verantwoordelijk voor de retourzending tot het pakket bij ons is aangekomen. Wij raden sterk aan om een retourlabel te kiezen met Track & Trace.
Pakketten die zonder tracking worden verzonden en niet bij ons aankomen, kunnen niet worden terugbetaald.

Is een pakket beschadigd of verloren tijdens verzending?

  • Meld dit bij de koerierdienst waarmee jij het pakket hebt verstuurd
  • Hou je verzendbewijs bij (dit is jouw bewijs van retour)

Zanthe is niet aansprakelijk voor verloren of beschadigde retouren zonder tracking.

 

Hoe werkt de terugbetaling?   

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we je terugbetaling binnen 3–5 werkdagen. We storten het bedrag terug via dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling geplaatst werd.