Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?
Binnen 2–4 werkdagen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met meer informatie. De levertijd is afhankelijk van je locatie.
Hoe kan ik een item retourneren?
Hoe werkt retourneren?
Bij Zanthe vragen we je eerst een retouraanvraag in te dienen via de website. Daarna kan je verder met het aanmaken van een retourlabel.
- Login op je account
- Ga naar 'bestellingen' en klik op de bestelling die je wilt retourneren.
- klik op 'retour aanvragen' en volg de stappen
Retouren kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden aangemeld.
Hoe retourlabel aanmaken?
De retourkosten zijn voor de klant, zo houden we onze prijzen eerlijk en toegankelijk. Maak zelf een retourlabel aan bij een koerierdienst naar keuze. De kostprijs van het label hangt af van de koererdienst die jij kiest en betaal je zelf.
TIP: koop een retourlabel met track & trace. Zonder bewijs van verzending worden verloren pakketjes niet terugbetaald.
Ons retouradres:
Tankstation Rijckholt
Brandwegske 4, 6247EH Gronsveld, Nederland
Info@zanthe.com
Belangrijk
- retouren moeten binnen 14 dagen aangemeld worden via het formulier.
- het item moet ongedragen, ongewassen en met labels zijn
- retouren zonder aanvraag worden niet verwerkt
- we verwerken retouren binnen 3–5 werkdagen na ontvangst
Verloren of beschadigde retourzendingen
De klant is verantwoordelijk voor de retourzending tot het pakket bij ons is aangekomen. Wij raden sterk aan om een retourlabel te kiezen met Track & Trace.
Pakketten die zonder tracking worden verzonden en niet bij ons aankomen, kunnen niet worden terugbetaald.
Is een pakket beschadigd of verloren tijdens verzending?
- Meld dit bij de koerierdienst waarmee jij het pakket hebt verstuurd
- Hou je verzendbewijs bij (dit is jouw bewijs van retour)
Zanthe is niet aansprakelijk voor verloren of beschadigde retouren zonder tracking.
Hoe werkt de terugbetaling?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we je terugbetaling binnen 3–5 werkdagen. We storten het bedrag terug via dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling geplaatst werd.
Hoe vallen jullie maten?
De maat kan per item verschillen.
Op elke productpagina vind je de specifieke pasvorm + maatinfo terug.
Veel van onze items zijn one size en hebben een relaxed fit.
Twijfel je? Stuur ons gerust een berichtje via Instagram of e-mail. We helpen je graag persoonlijk met de juiste maat.
Waar komen jullie items vandaan?
Wij vinden onze items tijdens onze reizen langs de kust (Europa) bij kleine leveranciers, boetieks en groothandels. We kiezen enkel items die goed voelen in kwaliteit, materiaal en pasvorm.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor een bestelling onder 100 euro bedragen 7,95 euro. De verzending is gratis bij een bestelling boven 100 euro.
Wanneer komen nieuwe items online?
Nieuwe items komen online wanneer we ze vinden onderweg, niet volgens een strak schema.
Waar kan ik Zanthe offline vinden?
Momenteel hebben we geen pop-up. Stay tuned voor meer informatie over zomer 2026.